fading out

Åh, så ruskigt kallt det har blivit! Fast...det är lite skönt när det biter till i kinderna för kylan är så kall, OCH så länge det inte regnar är jag hur glad som helst. Igår satt jag barnvakt då det var mammans födelsedag så hon skulle ut på middag. Satt från 18.30 till 24, barnen somnade vid halv nio och nästan jag likså på soffan :) Skönt att få betalt o sova, hehe. Men det var ett helt ståhej innan de somnade dock, det ska borstas tänder, borstas hår, bytas blöjor, ta å sig pjamas och självklart ska man ju ha disco innan man somnar också. Jaja, de somnade iallafall. Kröp ner i min säng vid 24 då, som sagt och somnade med en gång. Stängde även av min väckarklocka i sömnen, inte bra...men men...

Idag är ingen bra dag, det är en sån dag då jag hör låtar på radion som jag bara vill gråta av, hittar saker som jag inte sett på länge som påminner mig om saker jag saknar, ja, denna dagen vill jag bara ligga i MIN säng, vara hos min mamma, och ja, bara vara hemma. Men dessa känslor kommer i perioder och stannar faktiskt inte så länge och det är skönt. Jag åkte iallafall till gymmet och sprang av mig dessa känslor, så det blev bättre för en stund men nu...de är tillbaka. Så, jag ligger i sängen och tycker lite synd om mig själv, får väl gå o göra mig lite lunch...Och just det, fick min första lön häromdan så jag kan ju stöta bort lite känslor genom shopping, brukar ju fungera. Pratade lite med mamma också, och Lisa och Becca peppar mig också. Bort, känslor, bort!

Tips mot att inte längta hem? Ge mig dom gärna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag längtar efter dig försöker jag hitta på bus. Då tänkter jag på annat. Ett tips från mej.

Kram och puss

2009-11-11 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0