C sov hos mig.

Inatt crashade jag i min syster och hennes mans lägenhet, väldigt skönt att ha den nu när de är bortresta. Ett bra sätt för mig att koppla av, tror jag. Vara lite för mig själv. Men igår var C med mig. Vi drack vin, kollade på film och var allmänt störda med kameran. Det var kul. Tack C. Hon gick ganska tidigt för hon skulle jobba, men då kröp jag ner i sängen igen och somnade om, vilket nog var den skönaste sömnen på hela natten. Älskar att "somna om". Iallfall, har inte sladden till kameran med mig hit utan får lägga in korten när jag kommer hem. Har ett kort här iallafall. Jag gillar C, och vi är mycket goda vänner!

Vad mycket text det blev, förresten. Ska jag fortsätta skriva?

Kommentarer
Postat av: CW

Och C gillar I !

2009-07-13 @ 16:15:50
URL: http://carolinewrangsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0