Uppe med tuppen...

Orka att jag automatiskt vaknar innan väckarklockan säger till mig att vakna nu. Det ogillar jag starkt. Iallafall skulle jag ändå gå upp, men princip liksom. Ska packa min väska, käka lite frukost, klä på mig och sen åka till centralen där ett X2000 väntar på att jag ska gå ombord....suck. Det har varit skönt att vara hemma. Skönt är det rätta och enda ordet. Skulle iofs kunna beskriva det med hundra stycken men detta väljer jag. Men nu måste jag fara tillbaka, två veckor går fort, två veckor går fort, två veckor går fort! Så tänker jag nu!

Jag älskar er alla, ses ju faktiskt snart igen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: B

gums!! saknar dig!! du måste bara lyssna på den här låten :)



http://www.youtube.com/watch?v=7qMXBUjm8tM&feature=fvst

2009-12-04 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0