unna unna unna sig själv!

Både igår och idag skulle jag ha julshoppat, vilket jag också gjorde men har fortfarande 3 personer kvar att handla julkappar till. DOC fick jag med med en hel del kassar hem som då egentligen skulle vara till andra men som blev till mig själv istället. Det var mycket dumt för det har ju inte plånboken råd med, men what the hell! Man lever bara en gång och ibland måste man faktiskt få unna sig något! Och jag är SÅ HIMLA glad över mina köp! Två par jättefina skor (kan visa på bild sen), det ena paret är 13 (!) hihi cm höga med 3 cm platå, LOVE THEM! Och det andra paret är lite mer finskor med en söt rosett knuten runt ankeln. Mmm, I like! Sedan köpte jag något som jag verkligen behövde, en ny vinterjacka. Den är så himla praktiskt, man kan ta ut innerfodret så att det blir en vårjacka också, två jackor i en smäll! Love it also! Och till sist så köpte jag min nyårsklänning, enkel och som Ilona kallade den; Very chic! hihi :) Nu vill jag inte att ni ska tro att jag bara spenderar allt på mig själv, har faktiskt redan köpt julklappar till Pappa, Lisa, Becca och Carro. Har mamma (vet dock redan vad jag ska köpa, hihi), Annika och Matt kvar. Hrm hrm hrm, jag får klura någon eller några dagar på vad jag ska köpa till dom. Svårt svårt!

OCH FÖR GUDS SKULL, trots att du inte finns, jag har väl inte glömt någon nu. Alltså, som jag ska köpa julklapp till?! Pinsamt....

Bild på skor kommer sen :D Något annat av mina köp som ni vill se?! :)

Kommentarer
Postat av: maria

jag vill se rosettskorna med :)

2009-12-12 @ 12:21:30
URL: http://iwillgoquietly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0