Put on your Sunday best and fake a smile

Söndag idag och jag ska träffa Sarah och Anna, som varit i Dublin. De landar snart på Skavsta och ska sedan ta buss hit så det blir väl om ett tag. Ska bli riktigt kul!

Igår satt jag ju barnvakt, vi var först ute i snöyran och lekte, åkte pulka och gjorde änglar. Det snöade på som bare den och det la sig rikligt på marken men imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret var allt, verkligen ALLT borta. Lite tråkigt ändå. Det är ju okej om snön liksom bara ligger på marken och är fin, och INTE blir till slask. Barnen somnade ganska tidigt och jag somnade på soffan vid 12...haha, älskar att sova på soffan. Föräldrarna kom vid 2 ungefär och då förflyttade jag mig till sängen och somnade om på 2 sek, var dötrött.

Imorgon är det bara en vecka kvar tills jag kommer hem, känns konstigt men ska bli skönt. Ni som känner mig blir inte förvånade när jag säger att ja, jag har redan skrivit packlista :D Men är lite kluven på vad jag ska ta med mig, vad behöver jag liksom och vad har jag hemma som jag kan använda mig av?! Känns konstigt att packa för att komma hem. Denna vecka kommer nog också gå ganska långsamt, har inget planerat direkt och Ilona åker ju hem på tisdag så henne kan jag ju inte hänga med...hrm. Jag hittar nog på något.

Tog lite kort på snön igår, lägger kanske in dom sen...men annars får ni ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: maria

yey vill se :)

2009-12-13 @ 19:18:35
URL: http://linneatoldmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0