Mår som man förtjänar?!

Det är exakt vad jag gör nu. Usch och fy. Men kul var det! Jag träffade Elina och Simona vid Söderhof och där satt vi och tjötade som sjutton och drack som sjutton också. MEN SHIT VAD KALLT DET VAR IGÅR! Hooooooly mooooly asså, jag trodde jag skulle dö. Mina tår iallafall, kände dom INTE! Och när jag skulle åka in till stan var först bussen sen, 7 min, fick stå o vänta. brrrr. Sen när jag kom till pendeltågstationen stod det att tåget skulle komma inom 2 min, YES tänkte jag. Meeeeen, efter två minuter stod det sedan 30 (!!!!!) minuter. Jag höll på att dö igen! Jag stod i blåst, kyla och i ett rent helvete och väntade en halvtimme på det jävla tåget. Jag var som en iglo typ. Shit vad jag frös. Men sen gjorde alkoholen sitt!

Trött Ida idag, over and out!

2 dagar kvaaaaaaaaaaar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0