Kallt. Varmt.

Pannan i huset har fått fnatt. Det går inte att sänka värmen och den har på något konstigt sätt gått till högsta, så det känns som om man lever i en bastu och för att toppa det har pannan gjort så det inte finns något varmvatten. Helt mysko! Skulle ta en dusch förut och fick mig en redig chock, det var nästan värre än när man duschade på Peace and Love. Carro, du vet vad jag menar?! :) haha. Hoppas hoppas varmvattnet snart kommer tillbaka för jag tror jag var så snabb att jag nog inte fick ut varken schampot eller balsamet. Det var mycket uppiggande, och känner mig inte lika seg längre. Bra! Orkar inte vara febrig!

Igår, om jag inte sagt det köpte jag min första julklapp, duktiga mig! Imorgon ska jag och Ilona åka till Kista Galleria och där ska jag försöka hitta resten. Hoppas man kan lyfta armen då, haha. Jag måste sett ut som ett mongo i duschen, med bara en arm i vädret och att inte försöka nudda vattenstrålen med kroppen utan bara håret för den var så himla kall.

Och ja, mamma. Jag har sovit faktiskt hela dan i princip, nu ska jag ta en till alvedon och ska snart återigen försöka sova!

Krya på mig själv, bättre att vara sjuk en dag än att få svinis. Mitt nya motto! :)

Kommentarer
Postat av: maria

tycker jag med :)

2009-12-09 @ 23:04:19
URL: http://iwillgoquietly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0