Håkan Hellström

Idag släpps Håkan Hellström DVD från Peace and Love 2009. Det var en helt fantastisk konsert, herregud vad bra han är! Tänk att få uppleva den igen! Om och om igen!

-Jag har aldrig förr sett solen gå upp under en spelning men det gjorde den i Borlänge, man kan se hur det ljusnar under konserten. Det var en sån där sommarnatt som man aldrig vill ska ta slut och jag är glad över att den finns kvar nu, säger Håkan Hellström.

Aftonbladet. Betyg 5 plus (högsta möjliga)
"Håkan och hans ypperliga band har ägnat vintern åt att slipa och förädla, putsa upp och skala av, och det de kliver in med är den mest eleganta och formfulländade föreställning de någonsin gjort."
Håkan Steen, Aftonbladet Nöje 28 juni


Expressen. Betyg 5 getingar (högsta möjliga)
"Det är en sån imponerande föreställning, full av svett, kärlek, soul, rock och energi, att man blir alldeles vimmelkantig."
Anders Nunstedt, Expressen Nöje 28 juni


DETTA ÄR NÅGOT JAG VERKLIGEN VILL HA I JULKLAPP! Jag bara säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0