Göteborg!!

Hej hopp alla glada! Jag känner mig inte så glad just nu trots att jag är hemma i Mölndal. Vaknade alldeles för tidigt, eller ja, jag blev snarare VÄCKT alldeles för tidigt. Det är så här, förstår ni att jag bor inte hemma utan i min mosters lägenhet nere i centrum o passa hennes två katter då hon och mina kusiner är bortresta. Den ena katten går ut på natten men den andra är fortfarande en bebis så den måste vara innte. Det visade sig att vid sisådär halv 7 blev han lite rastlös och BET mig i tån! På det sättet har jag nog aldrig blivit väckt förut och SJÄLVKLART kunde jag ju inte somna om för han sprang runt och så var han hungrig osv osv....så jag gick och tog in den första katten och gav de mat.

Nu sitter jag här, ska strax tvätta mig och klä på mig och sen ska jag till mammas jobb. Ska låna hennes bil och åka och köpa mina sista julklappar, ska möta Sarah där :D Senare på dagen ska jag möta upp Pappa och Lisa, hänga lite med dom. Och till sist, ikväll kommer Sarah hit. Hon ska nog sova här...känns lite ensamt :(

hare gööööött :) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0