Goddagens!

Har idag träningsvärk i mina lår, AJ, tränade väl lite för hårt igår antar jag. Har också ont i magen och halsen, men efter en stooor kopp te kändes det bättre. Inte fan ska man bli sjuk. Har förövrigt inte gjort mycket idag, men det var skönt. Bara ligga o slappa, kolla gossip girl, leka med pappas spotify (fastän jag kanske inte får, hehe. PAPPA, om du ska vara inne och jag är det också, be mig logga ut :) PUSS PÅ DIG) Nu har jag ätit x-antal pannkakor med sylt och faktiskt en med lönnsirap. Smakade konstigt men ändå helt okej. Tråkigt inlägg till tusen men så är det. Nu ska jag vara barnvakt och när ungarna har somnat ska jag kolla på Long way round. Becca, it better be good! :)

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: B

Vad tyckte du om Long way round? Och visst är det ganska gott med lönnsirap på pannkakorna? :) puss på dig!

2009-12-07 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0