Back in Stockholm

Nu har jag kommit fram, men att släppa med mig madrassen var mer arbete än jag väntade mig, haha men det gick bra. Nu har jag bäddat rent i min säng med MIN madrass och hoppas kunna sova gott i natt. Jag hade med mig datorn på tåget och en film så jag hoppades på att min dator för en gångs skull skulle vara snäll mot mig och ta emot filmen, men icke icke. Den bara spottade ut den hela tiden. Bajs, tänkte jag och gick spontant o köpte mig internet för hela resan. Det var DUMT! Det var dyrt och gick lååååångsamt. Hela resan gick åt att kolla på ETT the city avsnitt, så långsamt gick det. Jaja, de pengarna kommer jag aldrig se igen.

Nu ska jag hämta ungarna, back to work and real life you know. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0