7.

God Morgon alla!

Måndag idag och det är endast 7 (!!!!) dagar kvar tills jag sätter mig på ett tåg till GOA GÖTEBORG :D Märkligt, men jag börjar faktiskt bli lite pirrig, nästan nervös. Varför då liksom?! Det är ju bara hem jag ska! Jag är glad iallafall, men något som gör mig lite bekymrad är att min packlista bara blir längre och längre....hrm, jag får nog gå igenom den när jag ska packa och se exakt vad jag behöver och inte det som jag kanske behöver. Eller så tar jag två väskor helt enkelt :D haha, det löser sig!

OOOOOCH, kan passa på att säga att jag ska bo i en lägenhet och passa två kissemissar när jag kommer hem och om det är någon som vill crasha hos mig är det LUGNT! Vill inte vara ensam :( hehe! Let me know om någon vill mysa, kolla på film eller kanske bara vill ta en fika....osv osv osv!

Nu ska jag klä på mig, städa lite på rummet och sen ska jag gå till Ilona, hon åker hem imorgon så vi ska ha en liten goodbye-lunch!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0