20 december!

Det har varit en mycket bra dag för att ha varit en söndag! Är barnvakt nu för sista gången innan jag åker hem, har gått mycket bra. Lagade lunch, åkt pulka, gjort snögubbar(trots ingen kramsnö, SVÅRT), fick den ena att sova middag osv osv. Nu sitter vi och gör pärlhalsband.

Fick för övrigt ett sms från min moster i morse att HÅKAN HELLSTRÖM var på hennes jobb, Åby badet! WHAAAAT? Hon tog en autograf till mig :D Är nästan hyper, det står "Till Ida" och sen ett hjäääääärta! Haha!

Oooooooooooooch, jag åker hem imorgon :D SJUKT vad fort tiden har gått! Ska vara hemma enda till 11 januari, så har gott om tid att vara med alla jag älskar :D Anländer i Göteborg 17.17. Mamma, står du där dååå? :D

Det snöar här som aldrig för! Det tycks aldrig sluta...ganska mysigt ändå, tänk om man kunde få en vit jul. Är det snö hemma?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ida, ända till 11 januari heter det, inte ENDA!!! Klart jag står på centralen 17.17 och väntar på dej, alla vovvarna är med också! Vi har lite, lite snö men jädra kallt -10 grader!!!!! Puss längtar efter dej!

2009-12-20 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0