14.

Hejsan hoppsan i skogen! Haha.

Idag är det måndag och det är ENDAST 14 dagar kvar tills jag är i GOA Göteborg igen, hur värt är inte det då?! :) Jobbigt dock att man måste behöva packa för att åka hem. Börjar redan fundera på vad jag ska ta med mig, det får ju nästan bli alla mina kläder i princip, okej, inte alla men nästan för om man ska gå ut, vill man ju ha sina fina kläder. Och sen måste jag ju ha myskläder för innekvällar och sen såklart vanliga kläder. OCH SKOR, shit, paniken kommer! Haha, nejdå! Har ju en stor väska som jag tog med mig hit när jag var hemma senast, i den tryckte jag ner min madrass :D

Träning stod på schemat idag, som alltid typ, men det är ju så kul att träna! Och imorgon är sista dagen innan mitt kort går ut :( Segt. Jag tänker inte köpa något nytt förrän jag kommer tillbaka hit, det är bara onödigt. Så jag får helt enkelt köra lite powerwalk ute och göra "hemma-gympa". Haha, det blir nog bra ändå. Har redan planerat veckan, så utan saker att göra blir det inte. Onsdag ska jag till Kista Galleria och leta lite julkappar och en ny vinterjacka till mig som jag om jag hittar den kommer dregla över och gråta över för att jag inte kan köpa. Haha. Min slitna, nuvarande älskling får hålla detta året med, eller ja, om en riktigt billig dyker upp, då slår jag till! Håll tummarna för mig :) Torsdag ska jag o Ilona in till stan, återigen leta julkappar. Kände att jag nog behöver några dagar på mig då jag har absolut INGEN SOM HELST ANING om vad jag ska köpa till folk. Suck. Onsdag, förresten, då ska jag och Ilona eventuellt gå ut också, kul! Torsdag också förresten, och fredag! Ja, alko nummer ett :D Vi tänkte att nu passar vi på för hon åker hem till Holland nästa vecka och vi kommer inte ses förrän jag kommer hit igen.

Ja, det var väl det jag hade att säga nu...något kul som händer hemma?!

coolaste brudarna EVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0